Zasady i warunki

Ogólne zasady i warunki

Warunki sprzedaży

Ceny i Płatności

Dopasujemy ceny

Kody rabatowe/ vouchery

Gość zasady i warunki kupowania

Polityka zwrotu

Dostępność / przybliżony czas dostawy

Dostawa

Darmowa dostawa

Anulowanie zamówienia

Zwroty i wymiana

Opinie i komentarze

Odpowiedzialność

Prawa Własności Intelektualnej

Prawa obowiązujące

Ogólne zasady i warunki

Przedstawione zasady i warunki pozwalają na korzystanie ze strony 360sklep.pl. Odwiedzając stronę 360sklep zgadzasz się i akceptujesz treść przedstawionych zasad i warunków. Zachowujemy prawo do zmian zasad i warunków w każdym momencie a każdy odwiedzający stronę jest odpowiedzialny za sprawdzenie jej aktualnego statusu przed złożeniem zamówienia, co nie umniejsza jego innych praw.

Warunki sprzedaży

Złożenie zamówienia na stronie internetowej www.360sklep.pl stanowi ofertę kupna złożoną przez Klienta. Po złożeniu zamówienia na podany adres e-mail zostanie wysłanana wiadomość zawierająca szczegółowe informacje dotyczące złożonego zamówienia, a także informacje o uprawnieniu Klienta do odstąpienia od umowy sprzedaży. Stanowi to potwierdzenie otrzymania przez 360sklep oferty zakupu Klienta. Szczegóły zamówienia są również dostępne na stronie Moje Konto. Na podany e-mail 360sklep wysyła potwierdzenie przyjęcia oferty Klienta, a po otrzymaniu potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów. Realizacja dostawy zakupionych produktów odbywa się po zatwierdzeniu płatności na koncie 360sklep.

Klient powinien podać prawdziwe i prawidłowe dane niezbędne do realizacji zamówienia. Sprzedawca może poprosić Klienta o poprawienie danych poprzez wysłanie informacji na podany adres e-mail lub telefonicznie. Sprzedawca może odmówić przyjęcia zamówienia do realizacji w razie braku usunięcia nieprawidłowych danych przez Klienta pomimo prośby o uzupełnienie.

360sklep podejmuje nakazane odpowiednimi przepisami prawa środki techniczne i organizacyjne służące ochronie danych osobowych Klientów, dotyczące w szczególności zapobiegania pozyskania przez osoby nieupoważnione danych podawanych podczas rejestracji.

Ceny i Płatności

Ceny produktów w sklepie podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie jej składniki, w tym VAT, cła i podatki.

Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen produktów prezentowanych na stronach 360sklep, zamieszczania informacji o nowych towarach, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach 360sklep, wyprzedaży bądź wprowadzenia w nich zmian. Uprawnienie Sprzedawcy, o którym mowa w poprzednim zdaniu nie ma wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. O szczególnych warunkach akcji promocyjnych oraz wyprzedaży Klient będzie informowany przez Sprzedawcę. Promocje nie łączą się, o ile regulamin promocji nie stanowi inaczej.

Płatności przez Internet są dokonywane przy użyciu szyfrowanego łącza z serwisem PayU i PayPal. Wybierając płatność ratalną należy oczekiwać, że dostawa będzie zrealizowana po podpisaniu umowy sprzedaży ratalnej i jej aktywacji. Korzystając z formy płatności poprzez system ratalny PayU, Kupujący powinien zapoznać się z regulaminem wewnętrznym PayU przed dokonaniem zakupu. Co do zasady na wszystkie produkty kupowane w systemie ratalnym obowiązuje oprocentowanie zgodne z wyliczeniami kalkulatora kredytowego. Wyjątek stanowią produkty, na które okresowo ogłaszane są promocyjne raty 0%.

Wówczas jeżeli w jednym zamówieniu znajdują się również inne produkty, całe zamówienie jest objęte promocyjnym oprocentowaniem 0%.

Klient płaci cenę za zamówione produkty wraz z kosztami dostawy, według swojego wyboru:

  • płatność za pobraniem
  • płatność przelewem na konto Sprzedającego
  • płatność gotówką (przy odbiorze towaru)
  • płatność internetowa za pomocą systemu płatności PayU
  • karta kredytowa/płatnicza
  • system płatności ratalnej PayU

W przypadku, gdy Klient wybrał inny sposób płatności niż za pobraniem, wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu całości należności (cena oraz koszty dodatkowe) na rachunku bankowym Sprzedawcy. W przypadku wyboru formy płatności na zasadzie przedpłaty (karta kredytowa, przelew bankowy, wpłata na konto), Klient jest zobowiązany uiścić płatność w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. W przypadku braku płatności w tym terminie Sprzedawca ma prawo odstąpić od zawartej umowy. Istnieje możliwość zmiany formy płatności na prośbę Klienta, po konsultacji z 360sklep.

Dopasujemy ceny

Pragniemy zawsze oferować produkty w jak najbardziej atrakcyjnych cenach jeśli jednak znajdziesz gdziekolwiek na terenie Polski produkt w niższej cenie daj znać a dopasujemy cenę. Nasz program Dopasujemy ceny jest bardzo prosty. Jeśli znajdziesz taki sam produkt, który ma niższą cenę aniżeli produkt w 360sklep zwrócimy różnicę. I nie tylko to, bo jeśli już kupiłeś u nas produkt i znalazłeś tańszy to zwrócimy Tobie różnicę do 7 dni od daty zakupu.

Warunki programu Dopasujemy ceny są następujące:

Produkt musi być w tym samym rozmiarze, kolorze oraz posiadać taką sama specyfikację

Produkt musi być dostępny w sprzedaży u konkurencji w tym samym okresie w którym pragniesz go zakupić.

Produkt musi się znajdować w sprzedaży w sklepie specjalistycznym , internetowym na terenie kraju, który sprzedaje towary jako autoryzowany sprzedawca ( nie mogą to być oferty z portali aukcyjnych typu Allegro, E-Bay lub sklepów wyprzedażowych). Przy porównaniu cen w konkurencyjnym sklepie internetowym doliczamy koszt przesyłki do ceny całkowitej.

Porównanie cen odnosi się tylko do cen przedstawionych w ofercie u konkurencji bez wliczania dodatkowych akcji promocyjnych wynikających z programów lojalnościowych, voucherów, promocji, przecen itd.

Program Dopasujemy ceny obowiązuje tylko w czasie zakupu i 7 dni od daty zakupu oraz dotyczy klientów dokonujących zakupów na terenie Polski.

Aby wziąć udział w programie prześlij dowód na adres mailowy info@360sklep.pl w postaci linka do strony web lub podeślij zdjęcie produktu ze sklepu wraz z adresem gdzie znajduje się produkt o niższej cenie.

Dopasowujemy ceny głównie ze specjalistycznymi sklepami na terenie Polski

 

Kody rabatowe/ vouchery

Kody rabatowe/vouchery są oferowane dla osób które wyrażą zgodę aby otrzymywać newsletter.Kody rabatowe mogą być wykorzystywane podczas zakupów w 360sklep jako zarejestrowany lub niezarejestrowany Klient .Wykorzystanie kodów rabatowych odbywa się przy zachowaniu następujących warunków ( chyba że zostanie to inaczej określone):

  • za przyłączenie się do newslettera przysługuje jeden kod rabatowy
  • minimalna wartość zakupów 100 pln
  • kod rabatowy nie może być łączony z innymi promocjami
  • kod rabatowy nie można wykorzystać przy zakupach na raty
  • kod rabatowy może dotyczyć tylko wybranych marek, produktów itd.
  • nie można użyć kodu rabatowego po złożeniu zamówienia.

Gość zasady i warunki kupowania

Opcja zakupy jako Gość umożliwia nowym lub istniejącym klientom dokonanie zakupów bez potrzeby logowania się w 360sklep. Jeżeli klient podczas zakupów nie zdecyduje się na rejestrację konta po wyborze produktu zostanie tylko poproszony o podanie adresu dostawy. Po skompletowaniu zamówienia istnieje ponownie opcja założenia konta w 360sklep. Jeśli zdecydujesz się zrejestrować na tym etapie umożliwi to Tobie monitorowanie zamówienia w zakładce Moje konto. Klient który nie skorzysta z takiej możliwości nie będzie mógł również skorzystać z otrzymywania newslettera dotyczącego ofert specjalnych przeznaczonych dla zarejestrowanych klientów.

Polityka zwrotu

Aby pomóc w zwrocie zakupionych produktów 360sklep ma przyjemność zaoferowania pomocnej i nieskomplikowanej polityki zwrotów produktów niechcianych. Kliknij proszę w link Zwroty i Wymiany aby się dowiedzieć więcej szczegółów.

Dostępność / przybliżony czas dostawy

Dokładamy najlepsze starania aby prezentowana oferta produktów była dostępna w sprzedaży. Gdyby jednak wystąpiły jakieś opóźnienia poinformujemy Ciebie o tym przez e-mail a produkt zostanie wysłany jak najszybciej. Istnieje możliwość że jeśli zamówiłeś kilka produktów to przesyłka będzie podzielona na klika odrębnych paczek.360sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie zamówionych produktów. Czynimy wszystko co w naszej mocy aby dostawy były wysłane jak najszybciej. Klient zawsze zachowuje pełne prawo do anulowania opóźnionego zamówienia w każdej chwili, proszę się tylko skontaktować z obsługą klienta podając numer zamówienia. Okazyjnie może się zdarzyć, że będziemy zmuszeni usunąć niektóre przestarzałe produkty lub takie które zostały wycofane przez producenta. Jeśli się okaże że to dotyczy jednego z Twoich zamówień poinformujmy o tym Ciebie jak najszybciej oferując podobne produkty.

Dostawa

Towary dostarczane są na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Szacowany termin dostawy Towarów określony jest w podsumowaniu zamówienia, przed potwierdzeniem przez Klienta złożenia zamówienia poprzez skorzystanie z przycisku „Zamów”. Zamówione produkty wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich: DPD, Poczta Polska Pocztex48, Paczkomat Inpost. Darmowe dostawy dotyczą zamówień o wartości powyżej 99 pln.

Czas realizacji dostawy zamówień:

  • zamówienia złożone od poniedziałku do piątku i skompletowane w całości do godz 14:00 nadawane są tego samego dnia z dostawą do Klienta następnego dnia roboczego.
  • darmowe dostawy są realizowane przez Poczta Polska Pocztex48 a dostawa trwa 2-3dni robocze od złożenia zamówienia.
  • dostawy do Paczkomatu do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Darmowa dostawa

Klient nie ponosi kosztów dostawy zamawianych towarów, jeżeli ich łączna wartość w danym zamówieniu jest równa bądź wyższa kwocie 99pln

Dostawa przesyłek w serwisie Darmowa dostawa jest realizowana przez spółkę Poczta Polska Pocztex48.

Przesyłki są dostarczane w dni robocze za wyjątkiem dni ustawowo wolnych i świąt.

Po nadaniu przesyłki w serwisie Darmowa dostawa wysyłamy mailem link który pozwala na monitorowanie informacji o przesyłce. Dodatkowo informacje o przesyłce można monitorować po zalogowaniu się na Moje konto w zakładce zamówienia.

Przesyłka od momentu nadania powinna dotrzeć do adresata w ciągu 3dni roboczych.

Przesyłki są dostarczane do odbiorcy w godzinach od 9 do 17. Jeśli pod adresem odbioru przesyłki kurier nikogo nie zastanie wówczas pozostawia awizo z informacją o przesyłce.

Anulowanie zamówienia

Każde zamówienie można anulować, a zwłaszcza jeśli nie zostało jeszcze przygotowane do wysyłki przez obsługę sklepu. Jeśli jednak produkty zostały wysłane zobacz proszę szczegóły w Zwroty i wymiana. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient w terminie do 14 dni od otrzymania zamówienia może odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny, poprzez złożenie stosownej informacji telefonicznie, listownie, wiadomości e-mail lub za pośrednictwem panelu Moje Konto. Towar podlega zwrotowi wyłącznie w stanie nienaruszonym (w oryginalnym opakowaniu, produkt wolny od wad mechanicznych spowodowanych przez nabywcę).

Zwroty i wymiana

Zwroty

Pragniemy zaoferować łatwą drogę zwrotu, która pozwoli Tobie na darmową wysyłkę produktów w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, niezależnie od tego czy jesteś zarejestrowanym lub niezarejestrowanym Klientem.

Klient zarejestrowany, który posiada własne konto, w zakładce zamówienia klika przycisk zwróć produkt. W powiadomieniu email oraz po wypełnieniu zwrotu Klient otrzyma link do e-zwrotów Poczty Polskiej, po wyszukaniu 360sklep proszę postępować zgodnie z instrukcjami na stronie e-zwroty. Po wydrukowaniu gotowego listu przewozowego Klient może udać się do najbliższej placówki pocztowej (wybranej w e-zwrotach) i nadać paczkę całkowicie za darmo.

Klient niezarejestrowany może skorzystać z darmowego zwrotu klikając w link który został przesłany w mailu potwierdzającym zamówienie i następnie wypełnia formularz zwrotów oraz klika w link e-zwroty Poczta Polska w celu podania adresu nadawcy i wydrukowania nalepki, którą nakleja na paczkę i bezpłatnie wysyła poprzez Poczta Polska.

Wymiana

Towar podlega zwrotowi wyłącznie w stanie nienaruszonym (w oryginalnym opakowaniu, produkt wolny od wad mechanicznych spowodowanych przez nabywcę). Wszystkie produkty po przesłaniu podlegają sprawdzeniu.

Wymianę produktów oferujemy tylko na terenie Polski. Jeśli pragniesz wymienić produkty z powodu rozmiaru lub koloru najłatwiej będzie jeśli skorzystasz ze opcji zwrotu po czym złożysz nowe zamówienie.

Nie musisz nas o niczym informować wypełnij po prostu formularz zwrotu włóż do paczki i wyślij na adres 360sklep.

Zwrot pieniędzy za zakupiony produkt wyślemy na podane przez Ciebie konto.

Wszystkie produkty po przesłaniu podlegają sprawdzeniu.

Jeśli pragniesz wymienić bieliznę stroje kąpielowe prosimy o nie usuwanie oryginalnych zabezpieczeń które służą jako higieniczna ochrona.

Do czasu odebrania przesyłki przez 360sklep nie jesteśmy odpowiedzialni za przesyłkę, dlatego upewnij się czy przesyłka jest bezpiecznie spakowana.

Opinie i komentarz

Cenimy wszelkie opinie naszych Klientów. Ewentualne opinie o produktach, zapytania o produkty lub komentarze prosimy wpisywać na www.360sklep.pl. Regularnie monitorujemy treści i rezerwujemy sobie prawo do edycji lub ich usunięcia w każdym czasie. Jeśli dostarczone informacje na stronę 360sklep dotyczą opinii o produkcie, zapytań lub komentarzy o produkcie mamy nadzieję że jest zrozumiałe że powyższe treści nie są objęte ochroną autorską i mogą się pojawić na stronie 360sklep.pl.

Odpowiedzialność

W trosce o dobro Klientów oraz zapewnienie najwyższej jakości obsługi niedozwolone jest wykorzystywanie sklepu i wszelkich jego funkcjonalności oraz świadczonych usług w sposób sprzeczny z charakterem, celem i przedmiotem działania 360sklep, w szczególności podejmowanie działań, które są sprzeczne z powszechnie obowiązującym prawem, przepisami Regulaminu oraz dobrymi obyczajami. Dołożymy wszelkich starań, aby 360sklep oraz wszystkie usługi udostępniane za jego pośrednictwem działały w sposób ciągły, bez jakichkolwiek zakłóceń, jednakże nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją Klientów lub osób trzecich, za które nie ponosimy odpowiedzialności. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania wszelkich zabezpieczeń mających na celu ochronę prawidłowego działania 360sklep, w tym zabezpieczeń chroniących przed działaniami Klientów sklepu łamiących niniejszy zasady i warunki oraz inne zasady związane z działalnością 360sklep.Zastrzegamy sobie możliwość czerpania korzyści z reklam umieszczanych w 360sklep na co Klient, korzystając ze 360sklep wyraża zgodę.

Prawa Własności Intelektualnej

Wszelkie prawa własności intelektualnej do 360sklep w szczególności do treści, znaków słownych lub graficznych, nazw, obrazów, grafiki, efektów dźwiękowych, informacji, funkcjonalności i usług dostępnych w 360sklep przysługują wyłącznie FM Facility Management sp. j. lub jego partnerom, którzy przekazali określone materiały do użytkowania w 360sklep. Wszystkie znaki towarowe i nazwy zostały wykorzystane wyłącznie w celach prezentacji produktów i są własnością ich producentów lub innych właściwych podmiotów. Korzystanie z 360sklep na przedstawionych zasadach i warunkach w jakikolwiek sposób nie skutkuje w żadnym zakresie nabyciem przez Klienta części lub całości ww. praw własności intelektualnej. Zabronione jest bez zgody FM Facility Management sp. j. wyrażonej na piśmie: kopiowanie, powielanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach praw własności intelektualnej do 360sklep o których powyżej mowa. Nie dotyczy to automatycznego tymczasowego przechowywania plików w pamięci urządzenia cyfrowego, które jest skutkiem zwyczajnego korzystania z 360sklep w celach zgodnych z Regulaminem oraz przypadków prawem dozwolonego użytku.

Prawa obowiązujące

Do umowy sprzedaży produktów w 360sklep stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio przepisy kodeksu cywilnego lub przepisy innych aktów prawnych mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów jest sąd miejscowy właściwy wg obowiązujących przepisów.

Wydrukuj