Jak możemy Tobie pomóc ?

 

POPULARNE PYTANIA

Aktualizowano 21/01/2016
Tak. Zarejestrowanym klientom udostępniamy możliwość darmowego zwrotu za pomocą Poczty Polskiej. Wystarczy dokonać zwrotu za pomocą panelu klienta... WIĘCEJ
Aktualizowano 21/01/2016
Rejestracja polega na wypełnieniu krótkiego formularza, w którym podaje się swoje podstawowe dane. Informacje te są wymagane do realizacji zamówienia... WIĘCEJ
Aktualizowano 21/01/2016
Aby dokonać zakupów nie musisz zakładać konta w 360sklep. Zakupy możesz wykonać bez rejestracji jako Gość... WIĘCEJ
Aktualizowano 21/01/2016
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań to z zgodnie Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Kupujący w terminie do 14 dni od... WIĘCEJ
Aktualizowano 21/01/2016
Oczywiście, gdy tylko rozmiar okaże się nieodpowiedni można go wymienić na inny. Należy wówczas odesłać produkt wraz z paragonem... WIĘCEJ
Aktualizowano 21/01/2016
Do każdego towaru, który chce się wymienić, zwrócić czy zareklamować należy dołączyć: paragon lub fakturę VAT w oryginale... WIĘCEJ
Aktualizowano 03/01/2017
Do wyboru jest kilka sposobów zapłaty za zakupy: Karta kredytowa - po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę firmy PayU... WIĘCEJ
Aktualizowano 21/01/2016
Zamówiony towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich : DPD, Pocztex48, Paczkomat Inpost... WIĘCEJ
Aktualizowano 21/01/2016
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku i skompletowane w całości do godz 13.00 nadawane są tego samego dnia... WIĘCEJ
Aktualizowano 21/01/2016
Skorzystaj z wyszukiwarki 360sklep, której okienko znajduje się w prawym górnym narożniku sklepu... WIĘCEJ
Strona  1/2następna
Inne kategorie
KONTAKT Z NAMI
SOCIAL MEDIA
Facebook