Obojętnie czy jeździsz dla relaksu, czy jesteś pro gogle snowboardowe Dragon Lil D Coal Amber pokochasz. Znakomicie dopasowane z systemem wentylacji, to pełna ochrona przed słońcem, mgłą, czy zamiecią śnieżną. Są idealne na zmieniające się warunki, gdy mkniesz w dół lub robisz ewolucje w rynnie.
QUAD FOAM TECHNOLOGY
Technologia oparta na warstwowej strukturze materiału który się składa z kilku rodzajów pianki o różnej gęstości komórek i tkaniny Micro-Fleece. Wykorzystuje się przy konstrukcji gogli jako wewnętrzna osłona, która przylega do twarzy chroniąc przed nadmiernym uciskaniem ramki soczewek.
ANTI-FOG TECHNOLOGY
Wykorzystywana przez Dragona technologia ANTI-FOG są to środki chemiczne używane przez NASA dla zabezpieczenia przed parowaniem okien w statkach kosmicznych oraz osłon na hełmach kosmonautów. Rezultat zastosowania w goglach to długotrwała wytrzymałość dwukrotnie większa jak u konkurencji.
AIR FLOW
Skonstruowany specjalnie dla gogli wielokierunkowy system wentylacji, który uniemożliwia przenikanie śniegu i wiatru do wewnątrz ułatwiając jednocześnie wentylację gogli od wewnątrz.
VLT -Visual Light Transmission
Procentowe określenie ilości światła jaką przepuszcza dany kolor soczewki. Umożliwia to właściwy dobór soczewki na określone warunki pogodowe w górach.
O marce DRAGON
W 1993 roku w garażu przy Capo Beach, CA założyciel Will Howard przyjął za cel zbudowanie firmy która będzie się opierała na jego pasji do surfingu, snowboardu i roweru crossowego. Założony w San Clemente Dragon, specjalizuje się w produkcji okularów, gogli, a ostatnio także ubrań. Innowacyjne podejście marki przyniosło sukces w 2011r. po prezentacji pierwszego modelu gogli wykonanego w konstrukcji bez ramek co mocno zrewolucjonizowało rynek. Dołączyła do tego innowacyjność oraz wyjątkowa stylistyka okularów z serii Jam, Domo, Viceroy. Z marką związani są tacy sportowcy jak mistrz świata w surfingu Mick Fanning, motocrossowiec Josh Kill i legenda snowboardu Jamie Lynn. Projektanci Dragona czerpią inspirację z sztuki, muzyki i kultury alternatywnej, a ich produkty nie są przeznaczone dla bezbarwnych i bezpłciowych mas, lecz dla lubiących podkreślać swoją indywidualność jednostek.